onsdag 28 mars 2012

Vårt hem, vår borg

Idag är jag ledig. Riktigt skönt att vara ledig så här mitt i veckan ibland. Tog en skön sovmorgon...gick upp och drack tonvis med kaffe. Älskar att brygga en hel kanna när man väl har tid och gå och små smutta på under dagen.

I och med att det var sånt himla fint vårväder igår så hämtade jag ned våra altanmattor från vinden och prydde bordet därute med en fin somrig vaxduk för att jag idag skulle kunna njuta av vårvärmen, men tyvärr så var inte vädret med mig idag så det fick bli att stanna inomhus istället.
Så nu sitter jag här med min kopp kaffe och lyssnar på en massa bra musik.

Igår kom min sambo hem efter att ha varit i Manchester på en snabbvisit med jobbet. Fick en stor toblerone guld tacka. Så himla fint av han och jag tuggade snabbt i mig två bitar.
Fick även ett noteringsblock.... jag som alltid skriver upp en massa som jag kommer på. Nu kan jag ha med det här blocket överallt... kanske kan bli mitt kladdblock innan det blir organisation på mina tankar och ideér.

Här kommer lite bilder från vårat hem så ni får en inblick hur min vy ser ut så här en onsdag eftermiddag. Om ca. två veckor så kommer tyvärr det programmet som jag redigerar mina bilder i att stängas ned. Så himla sorgligt, men tack för den här tiden ialla fall :-) Får försöka leta upp något nytt program för är det nått jag älskar så är det att redigera bilder. Fast tålamodet att sitta med photoshop finns tyvärr inte. Nä, det ska gå snabbt och smidigt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar