onsdag 7 mars 2012

The Selby is in your place

Lite uppslag från fina boken "The Selby is in your place" av Todd Selby.
Inspirerande miljöer hemma hos kreativt folk.


Min hjärna är alltid igång....  med idéer, sökande efter inspiration till nya idéer. Fotar alltid när jag ser något fint, sparar alltid sidor på nätet som jag tycker känns kreativa. Inredning är en sån stor passion hos mig. Även om jag kanske inte har ekonomin, tiden eller platsen just nu för att fullfölja alla mina idéer så har jag allt samlat i mitt huvud, i olika mappar på datorn, i pärmar, runt om i lägenheten och givetvis på mina "små lappar". Jag vet inte hur många lappar jag skriver om dagen... när jag jobbar så ploppar det alltid upp nya lösningar, nya idéer i mitt huvud så därför har jag alltid ett block nära till hands. Nu har ju jag ett väldigt kreativt yrke så så mycket tid finns det inte till annat än att exponera, men när det väl finns tid över så försvinner tankarna iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar